Колите са създадени да се движат по пътища в добро състояние, а не по български пътища с ями и дупки.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Защо цената на 166 е като тази на 156 ???
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщениеКолите са създадени да се движат по пътища в добро състояние, а не по български пътища с ями и дупки.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Да ви кажа аз толко внимателно се оглеждам за дупки и неравности докато карам , че просто дори виждам как се изнервят пасажерите и околните шофьори , но не ми пука ! За тези 4,5 години от както сме заедно за 40К ако искате ми вярвайте имам само едно точно попадение на легнал полицай наобратно , което ми костваше 3 джанти за изправяне и подмяна на гумите защото 2 станаха с балони , но участъка беше извънградски и пълен с изненадиAlfa Romeo is a wonderful way of life!
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеДа, но сравнена с други коли от същия клас, сякаш не е толкова здрава и от там идва по-скъпата поддръжка - не цената на частите, а сумарно похарчените пари за поддръжката.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Бензинът е бил по-добър някогаВ момента, аз като редови автомобилист предимства не виждам
Това че 166 е някакъв супер-дупер клас автомобил - също не е верноМерседес Е класа от тези години е доста по-луксозен и добре направен автомобил, парите разбира се са почти по 2. Обаче - 166 е най-доброто което може да купиш в момента като съотношение функционалност/цена. Според моето скромно мнение - с малки недостатъци като калпави материали в интериора, слабо окачване и малък клиренс, автомобилът предлага красив салон, красива външност, добро пътно поведение и много серийни екстри. И най-силната страна на 166, да ме прощава колегата с бензинката, но това което прави 166 добра покупка са великолепните дизелови агрегати, които предлагат голяма динамика с малък разход на гориво. Аз лично търсих 166 изключително заради 2,4 литровия дизел и предлаганите в комплектацията екстри. Ползвал съм 4 години малкото братче 1,9 jtd и съм меко казано възхитен. Бензинът с нищо не ме впечатлява освен с високия си разход и скъпата поддръжка
Last edited by gorbi; d.m.y г., 23:58.AR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Comment
-
Аз пък не съм съгласен за Е-класите - качвал съм се на кола на същите години и вътре далеч повече личи "износване", отколкото в 166. Салонът е на добро ниво, изключвам пластмасовите възсуховоди на вратите и разни ей такива дреболии, които всяка кола си има.
Това, което има в повече, е поведение на пътя, а и да не забравяме - с предно е, което за много хора не е минус, и не си я паркирам януари/февруари.Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри
Comment
-
Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщениеБензинът е бил по-добър някогаВ момента, аз като редови автомобилист предимства не виждам
Това че 166 е някакъв супер-дупер клас автомобил - също не е верноМерседес Е класа от тези години е доста по-луксозен и добре направен автомобил, парите разбира се са почти по 2. О Според моето скромно мнение - с малки недостатъци като калпави материали в интериора, слабо окачване
?
sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ
Comment
-
Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщениеБензинът е бил по-добър някогаВ момента, аз като редови автомобилист предимства не виждам
Това че 166 е някакъв супер-дупер клас автомобил - също не е верноМерседес Е класа от тези години е доста по-луксозен и добре направен автомобил, парите разбира се са почти по 2. Обаче - 166 е най-доброто което може да купиш в момента като съотношение функционалност/цена. Според моето скромно мнение - с малки недостатъци като калпави материали в интериора, слабо окачване и малък клиренс, автомобилът предлага красив салон, красива външност, добро пътно поведение и много серийни екстри. И най-силната страна на 166, да ме прощава колегата с бензинката, но това което прави 166 добра покупка са великолепните дизелови агрегати, които предлагат голяма динамика с малък разход на гориво. Аз лично търсих 166 изключително заради 2,4 литровия дизел и предлаганите в комплектацията екстри. Ползвал съм 4 години малкото братче 1,9 jtd и съм меко казано възхитен. Бензинът с нищо не ме впечатлява освен с високия си разход и скъпата поддръжка
Бензина е по добър за мен това е мое мнение Ок.
Говоря също ,че не ме е грижа колко гори колко му е поддръжката и колко ще дам за гориво ...ИМАМ ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ и неми пука.
НИКОГА НЕМОЖЕШ ДА СРАВНИШ Е КЛАСА ОТ ГОДИНАТА НА 166 .............ДА НЕ ГОВОРИМ ,ЧЕ И СЪС ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ.
Автомобил със задно предаване не ми го хвали като Изключим спортните или пък нещо подобно .
Мое мнение всеки има право ....ДРУГАР ВКУС НЯМА ....ОК !
Италианеца е номер 1 не ми говори за мерцедес ако нее S-Класа .....!!! И пак лично на мен не ми харесват .
Comment
-
A, ясно - кажи че си е твое мнение... То и това за Е класата пак си твое мнение
Вземи хвърли едно око на Е класа след 2002 година, разгледай внимателно и сравни с 166 след 2002. Аз имам 166 2005 и съм карал Е класа 2005. Наистина нямат нищо общо, за съжалениеМоже би си имал предвид Е класа преди 2002, там нещата са дискусионни и въпрос на вкус по-скоро.
Колкото за задното предаване - интересно ми е колко коли си карал със задно предаване. Защото на мен 166-цата ми е някъде 36 по ред лична кола и понеже съм ги менкал тия предавания - мога за себе си да преценя кое е по-добре и кое не
Май за пръв се качваш на по-хубав автомобил, донякъде разбирам еуфорията ти - желая ти да си го караш с кеф дълги години и да го смениш после с някой който още повече да те радва...AR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Comment
-
Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщениеМоже би си имал предвид Е класа преди 2002, там нещата са дискусионни и въпрос на вкус по-скоро.Нормално, едното си е 98г другото 2002, а фейса на 166 си е просто 2 фара, т.е. пак 14г концепция на по-малко километри.
Last edited by code; d.m.y г., 21:05.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Въобще защо се сравнява Алфа Ромео с Мерцедес? Не е ли по-логично с БМВ? По-скоро темата е 166 или е39. Аз избрах 166 по няколко причини:
1. Ако не е М-пакет, седалките на БМВ са като на Москвич, включително кожените.
2. 2.4 JTD за мен е по-добър двигател от 2.5 д - не върви повече, но е по-здрав и вади по-добър звук.
3. Ако живеех в държава, в която през зимата пътищата се чистят редовно, задното предаване нямаше да ми е проблем. При настоящото положение обаче дори заради възможността един път да закъсам някъде, не искам единствената ми лична кола да е със задно.
4. Всеки селски гъзар, видял се в пари, си купува БМВ. Аз не искам да ме свързват с подобни типове.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Да се сравняват различни модели коли от една и съща марка е нещо доста трудно и често пъти безсмислено.
Да се сравняват пък коли от различни марки...........още по-безмислено.
На мен лично ми е интересна дискусията около въпроса на човека, пуснал темата. А именно 156 vs 166.
Та на въпроса..........(според мен)
В полза на 166:
- интериора
- предното окачване (така съм чувал, но може и да греша)
- визията като цяло (но без тази на предницата допреди фейслифта).
В полза на 156
- задното окачване
- визията на предницата
- по-ниската цена
.............. какво друго?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment